Landelijk Kennisteam Klachtcontact en Klachtenmanagement

Speciaal voor klachtenmanagers, klantcontact managers, customer service managers, KCC manager

Werk in een kleine groep vakgenoten continu aan je kennis en vaardigheden als leidinggevende.

Deel samen kennis, ontwikkel je managementvaardigheden en vind unieke oplossingen voor uitdagingen. Uiteraard onder leiding van ervaren trainers.

Gun jezelf nieuwe kennis omdat:

  • Op een structurele manier jij je kennis en leiderschapsvaardigheden naar een hoger niveau kunt tillen.
  • Je graag 3 keer per jaar een Kennisevent wilt volgen met uiteenlopende management thema´s.
  • Door je netwerk te vergroten er goede contacten worden opgebouwd met vakgenoten
  • Je het als professional prettig vindt om met vakgenoten aan een Kennisevent deel te nemen met veel interactie, persoonlijke aandacht en coaching van gespecialiseerde trainers.
Gemeente Oude IJsselstreek   Dit is wat ik als kennisoverdracht beschouw, hier gaat het om!

Dit is wat ik als kennisoverdracht beschouw, hier gaat het om!

- Wim Geense, Gemeente Oude IJsselstreek -

Sluit je aan bij het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Ons Explore Traject geeft je de kans om je voor een jaar aan te sluiten bij dit kennisteam en samen aan je succes te werken:

  • Neem gedurende een jaar samen met dit team deel aan 3 verkennende trainingssessies met uiteenlopende thema´s.
  • Doe online een beroep op de expertise en ervaring van je kennisteam en trainer, waar en wanneer je daar behoefte aan hebt.
  • Ontvang na iedere trainingssessie een certificaat van deelname.

Bel mij om
kennis te
maken

 


1

Kennisevent

€395


3

Kennisevents
per jaar

€1133,92


Eerstvolgende kennisevents van dit team

Meld je aan voor de eerstvolgende events. Wanneer je al deel uitmaakt van dit team, ontvang je vanzelf een uitnodiging voor deze events in je mailbox.

10
nov.

Past Event

Kennisevent

Succesvolle Teams

Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Online

<p>Tijdens dit kennisevent leer je hoe je als leidinggevende in communicatie, klantcontact en/of klachtenmanagement sterke teams opzet, managet en succesvol houdt. Succesvolle organisaties bestaan uit sterke teams. Als professional in communicatie en klantcontact is het belangrijk om op je team te kunnen bouwen. Zéker met het oog op elkaar rap opvolgende ontwikkelingen en snelle veranderingen in de behoeftes van klanten, is het van essentieel belang om continu aan je team te blijven werken. Alleen zo kan je team de groei doormaken, die nodig is om fijn en efficiënt samen te werken, kennis te ontwikkelen en te innoveren. </p>

13:30 - 16:30

Landgoed Trompenburgh
Zuidereinde 43
1243 KK, ´s-Graveland

9
jun.

Kennisevent

Invloedrijk leiderschap

Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Landgoed Trompenburgh

<h2><strong>Invloedrijk leiderschap</strong></h2><p><strong><strong><br/></strong></strong></p><p><span style="font-weight: 400;">De huidige samenleving schreeuwt steeds harder om inspirerende leiders met heldere visies. Visies die getuigen van lef en creativiteit. Hoe dring je met jouw verhaal diep door in de belevingswereld van jouw medewerkers? Op welke wijze ben je als <strong class="text-bold">klantcontact directeur of manager en klachtenmanagement</strong> van invloed op de besluitvorming van jouw medewerkers of klanten? Hoe vertaal je jouw boodschap en visie in een inspirerend verhaal? </span></p><p><span style="font-weight: 400;">Deze vragen staan centraal in dit spraakmakende kennisevent over invloedrijk leiderschap.</span></p><p><br/><br/></p><p><br/></p>

13:30 - 16:30

Landgoed Trompenburgh
Zuidereinde 43
1243 KK, ´s-Graveland

10
nov.

Kennisevent

Uitdagende Gespreksvoering

Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Landgoed Trompenburgh

<h2><strong>Uitdagende Gespreksvoering</strong></h2><h2><strong><strong><br/></strong></strong></h2><p><span style="font-weight: 400;">Het voeren van een effectief verzuim-, functionerings-, slechtnieuws-, terugkeer,- of exitgesprek kunnen van grote invloed zijn op zowel de vastgelopen medewerker als de rest van het team, je klanten of leveranciers. Hoe ga je dit soort uitdagende gesprekken aan? Wat is de winst die je hier als leidinggevende <strong class="text-bold">k<span class="item-title">lantcontact en klachtenmanagement </span></strong></span><span style="font-weight: 400;">en organisatie in kan behalen? </span><span style="font-weight: 400;">Voorkom tevens een ongewenste situatie die leidt tot disfunctioneren of een zakenrelatie die stuk loopt.</span></p><p><span style="font-weight: 400;">Ontdek de kracht, maar ook de valkuilen, van deze gesprekken</span><span style="font-weight: 400;"> tijdens het kennisevent </span><strong><strong class="text-bold">Uitdagende Gespreksvoering</strong>.</strong></p><p><span style="font-weight: 400;">Uiteindelijk hangt het succes van een team en de groei van een organisatie nauw samen met de inzet van haar medewerkers, klanten en leveranciers.</span></p><p><br/><br/></p><p><br/></p>

13:30 - 16:30

Landgoed Trompenburgh
Zuidereinde 43
1243 KK, ´s-Graveland

Wat je kennisteam voor jou betekent

Wat je kennisteam voor jou betekent:

  • Een vertrouwde leeromgeving, waarbinnen je uitdagingen kunt bespreken.
  • Waardevolle nieuwe contacten en samenwerkingsrelaties met vakgenoten.
  • De mogelijkheid om van elkaars fouten en best practices te leren, zodat je zelf geen onnodige missers hoeft te maken of het wiel moet uitvinden.
  • Een vast team en een trainer, waarop je gedurende het hele traject terug kunt vallen.
  • De mogelijkheid om in een kleinschalig team (gem. 10 personen) aan je succes te werken.
Wat jij betekent voor je kennisteam

Wat jij betekent voor je kennisteam:

  • Jouw kennis en ervaring zijn van onschatbare waarde voor je kennisteam.
  • Je levert binnen je kennisteam een essentiële bijdrage aan de ontwikkeling van je vakgebied en creëert waarde voor je sector.
  • Tijdens trainingen werk je nauw samen met je teamgenoten om oplossingen te bedenken voor elkaars uitdagingen.
  • Je initiatieven en ideeën voor het bespreken van nieuwe thema´s, werkwijzen, uitdagingen en oplossingen zijn erg welkom.

Online artikelen voor dit kennisteam

Laat je inspireren door onze selectie online artikelen voor dit kennisteam. Mis niets door je aan te melden voor onze gratis maandelijkse kennisupdate en de Linkedin-pagina van dit team te volgen.

3 tips om een inspirerend leider te worden

Business & Management, Invloedrijk leiderschap

3 tips om een inspirerend leider te worden

De huidige samenleving schreeuwt steeds harder om inspirerende ...

lees meer >
Van service manager IT naar invloedrijk leider

ICT, Invloedrijk leiderschap

Van service manager IT naar invloedrijk leider

De huidige samenleving schreeuwt steeds harder om inspirerende ...

lees meer >
Hoe de operationeel manager invloedrijk leiding geeft

Business & Management, Invloedrijk leiderschap

Hoe de operationeel manager invloedrijk leiding geeft

De huidige samenleving schreeuwt steeds harder om inspirerende ...

lees meer >