Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement brengt klachtenmanagers, communicatiemanagers en leidinggevenden klantcontact samen. Door middel van trainingen leren zij over uiteenlopende managementthema´s, delen zij hun kennis en verbeteren ze hun leiderschapsvaardigheden. Door jezelf bij dit team van je vakgenoten aan te sluiten, vergroot je je netwerk en zorg je ervoor dat je gedurende het hele jaar up-to-date blijft over nieuw ontwikkelingen op het gebied van klantcontact.

Voor leidinggevende professionals communicatie en klantcontact

Het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement is er speciaal voor leidinggevenden die zich bezighouden met het optimaliseren van het contact met klanten, zoals;

  • Leidinggevenden die binnen hun bedrijf of organisatie verantwoordelijk zijn voor het klantcontact en op een structurele manier hun kennis en leiderschapsvaardigheden naar een hoger niveau willen tillen.

  • Communicatiemanagers die graag 3 keer per jaar een management training willen volgen met uiteenlopende thema´s, om zo de juiste handvatten en tools te hebben om hun strategie om klantervaringen te verbeteren, te implementeren.

  • Hoofden klantcontact die graag hun netwerk vergroten, goede contacten willen opbouwen met vakgenoten en hun kennis up-to-date willen houden.

  • Klachtenmanagers die het fijn vinden om in een selecte groep vakgenoten aan trainingen deel te nemen, met veel interactie, persoonlijke aandacht en coaching van gespecialiseerde trainers.

Sluit je aan bij dit kennisteam

Ons Explore Traject geeft je de kans om je voor een jaar aan te sluiten bij dit kennisteam en samen aan je succes te werken:

  • Neem gedurende een jaar samen met dit team deel aan 3 verkennende trainingssessies met uiteenlopende thema´s.
  • Doe online een beroep op de expertise en ervaring van je kennisteam en trainer, waar en wanneer je daar behoefte aan hebt.
  • Ontvang na iedere trainingssessie een certificaat van deelname.

Prijs: 1133,92 euro



Wil je eerst 1 trainingssessie proberen? Schrijf je dan hier in voor het eerstvolgende event van dit kennisteam: Trainingssessie Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Eerstvolgende kennisevents van dit team

Meld je aan voor de eerstvolgende events. Wanneer je al deel uitmaakt van dit team, ontvang je vanzelf een uitnodiging voor deze events in je mailbox.

9
jun.

Trainingssessie

Efficiënter en Wendbaarder worden

Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Landgoed Trompenburgh

Een flexibele mindset is ontzettend belangrijk voor alle medewerkers van je organisatie die een rol spelen in de ervaring van jullie klanten. Tijdens deze trainingssessie leer je hoe je jouw organisatie wendbaar maakt, zodat je beter op snelle ontwikkelingen en veranderende klantwensen kunt inspelen. Speciale aandacht gaat uit naar de manier waarop je de juiste, flexibele cultuur creëer, waarin het draait om continu leren, vernieuwen en verbeteren.

13:30 - 16:30

Landgoed Trompenburgh
Zuidereinde 43
1243 KK, ´s-Graveland

10
nov.

Trainingssessie

Succesvolle Teams

Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Landgoed Trompenburgh

Tijdens deze trainingssessie leer je hoe je als leidinggevende in communicatie, klantcontact en/of klachtenmanagement sterke teams opzet, managet en succesvol houdt. Succesvolle organisaties bestaan uit sterke teams. Als professional in communicatie en klantcontact is het belangrijk om op je team te kunnen bouwen. Zéker met het oog op elkaar rap opvolgende ontwikkelingen en snelle veranderingen in de behoeftes van klanten, is het van essentieel belang om continu aan je team te blijven werken. Alleen zo kan je team de groei doormaken, die nodig is om fijn en efficiënt samen te werken, kennis te ontwikkelen en te innoveren.

13:30 - 16:30

Landgoed Trompenburgh
Zuidereinde 43
1243 KK, ´s-Graveland

INVK-deelnemers over onze trainingen.

Wat je kennisteam voor jou betekent:

  • Een vertrouwde leeromgeving, waarbinnen je uitdagingen kunt bespreken.
  • Waardevolle nieuwe contacten en samenwerkingsrelaties met vakgenoten.
  • De mogelijkheid om van elkaars fouten en best practices te leren, zodat je zelf geen onnodige missers hoeft te maken of het wiel moet uitvinden.
  • Een vast team en een trainer, waarop je gedurende het hele traject terug kunt vallen.
  • De mogelijkheid om in een kleinschalig team (gem. 10 personen) aan je succes te werken.

Wat jij betekent voor je kennisteam:

  • Jouw kennis en ervaring zijn van onschatbare waarde voor je kennisteam.
  • Je levert binnen je kennisteam een essentiële bijdrage aan de ontwikkeling van je vakgebied en creëert waarde voor je sector.
  • Tijdens trainingen werk je nauw samen met je teamgenoten om oplossingen te bedenken voor elkaars uitdagingen.
  • Je initiatieven en ideeën voor het bespreken van nieuwe thema´s, werkwijzen, uitdagingen en oplossingen zijn erg welkom.

Online artikelen voor dit kennisteam

Laat je inspireren door onze selectie online artikelen voor dit kennisteam. Mis niets door je aan te melden voor onze gratis maandelijkse kennisupdate en de Linkedin-pagina van dit team te volgen.

De Scrum Master als katalysator voor meer innovatie

ICT, Innovatieve organisaties

De Scrum Master als katalysator voor meer innovatie

Wat kan je als Scrum Master doen om innovatie in je scrum team ...

lees meer >
Scrum werken – help of hinder voor meer innovatie?

ICT, Innovatieve organisaties

Scrum werken – help of hinder voor meer innovatie?

Veel organisaties hebben de behoefte om hun innovatiekracht te ...

lees meer >
Waarom is investeren in je team belangrijk voor een optimale Business Intelligence?

Business & Management, Succesvolle Teams

Waarom is investeren in je team belangrijk voor een optimale Business Intelligence?

De drijvende kracht achter Business Intelligence – de menselijke ...

lees meer >