"Geschreven door Stephen A. Greyser en Mats Urde Vanaf de uitgave van januari-februari 2019 Bedrijven zijn zeer goed in het definiëren van hun productmerken. Klanten, medewerkers en andere belanghebbenden weten precies wat een iPhone is en wat hij betekent..."
lees meer"Ooit afgevraagd waarom Bavaria haar bier in kleine kratjes verkoopt? Het antwoord op dit afwijkende formaat is te vinden in een oude doelgroep analyse. De inmiddels gepensioneerde marketingafdeling van Bavaria kwam erachter dat, hoewel de mannen graag bier dronken, het de vrouwen waren die daadwerkelijk het product in huis haalden..."
lees meer"At its most basic definition, a product is the way an organization delivers and captures value. For teams doing daily product work, it can feel relatively easy to define the words product and customer..."
lees meer"Een cultuur van innovatie is afhankelijk van verschillende denk- en leerstijlen. Hier zijn enkele manieren waarop bedrijven de cognitieve diversiteit effectief kunnen bevorderen..."
lees meer"Het is geen geheim dat de wereld verandert - snel. Daarom gelooft meer dan 60% van alle leidinggevenden nu dat verstoring hun industrie het komende jaar hard zal treffen. Welke industrie maakt niet uit - managementadvies, financiële diensten, onderwijs. Iedereen is in gevaar..."
lees meer"Ruim 20 jaar geleden startten de eerste marktgerichte ketens in de agrifood. De pioniers hebben de gewenste impact gerealiseerd. De ondersteuning door Rijnconsult bij ketensamenwerking –op inhoudelijke thema’s en het proces van samenwerken- werd gewaardeerd..."
lees meer"Vertaald door INVK In de huidige snelle, over-automatische en digitaal gestuurde samenleving wordt je mensheid je extra waarde. Het internet beloont ons voortdurend met gemak en onmiddellijke bevrediging, waardoor de menselijke maat steeds schaarser en meer begeerd wordt..."
lees meer"Hieronder drie tips die ook jou kunnen helpen. Drie praktische tips: 1. Richt je aandacht eerst op degenen die het eenvoudigst te overtuigen zijn. Ben je fanatiek aan het vergaderen en zijn niet al je collega’s het met je eens?..."
lees meerHier vind je de webinar ‘Succesvolle Teams’ waarin Marc Kappers je op weg helpt met het succesvol maken van je team. Heb je na het zien van de webinar vragen over dit onderwerp? Stel ze gerust via info@invk.nl
- Marc Kappers -
"Welke ontwikkelingen kunnen we de komende tijd op het gebied van klantcontact verwachten? DIRECT Klantcontact dook in de ‘lijstenbrij’ en destilleerde daaruit de belangrijkste trends. Conclusie: de komende tijd maakt ‘tech’ duidelijk plaats voor ‘touch’: de individuele klant staat weer volop in de schijnwerpers en wordt van A tot Z in de watten gelegd...."
lees meer"Het nieuwe investeringsfonds Invest-NL gaat van start met een aandelenkapitaal van 1,7 miljard euro. Het fonds, dat vorige week van start ging gaat vooral digitale scale ups steunen..."
lees meer"Oude spijkerbroeken van inwoners worden hergebruikt als isolatiemateriaal voor de multifunctionele accommodatie (MFA) Boezem & Co in Oud-Beijerland. Ook materiaal uit eerder gesloopte woningen krijgt een nieuwe bestemming. Bouwen met afval; dat is sinds het allereerste begin de opzet van dit project..."
lees meer"Hieronder drie tips die ook jou kunnen helpen. Drie praktische tips: 1. Richt je aandacht eerst op degenen die het eenvoudigst te overtuigen zijn. Ben je fanatiek aan het vergaderen en zijn niet al je collega’s het met je eens?..."
lees meer"De wereld om ons heen verandert voortdurend, zo ook het onderwijs. Deze veranderingen bieden kansen, maar zorgen ook voor bedreigingen. Om in deze veranderende omgeving succesvol te kunnen zijn, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van trends en ontwikkelingen..."
lees meerVoor onze activiteiten maken wij gebruik van het 17e-eeuwse Landgoed Trompenburgh, een inspirerende locatie die je tijdens de trainingen op een andere manier laat kijken naar uitdagingen, je afdeling, organisatie of jezelf.