Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement – Efficiënter en Wendbaarder worden

Communicatie & Marketing, Efficiënter en Wendbaarder worden / 5 March 2020

Onder invloed van (technologische) ontwikkelingen veranderen klantenwensen in een rap tempo. Het wordt steeds belangrijker om daar snel en adequaat op in te spelen. Dit vereist flexibiliteit en een proactieve aanpak. Hoe creëer je die ‘wendbaarheid’? Dit leer je tijdens Het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement – Efficiënter en wendbaarder worden

Tijdens het  Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement op 9 juni 2020 op Landgoed Trompenburgh leer je samen met andere communicatieprofessionals en leidinggevenden klantcontact en klachtenmanagement hoe je je organisatie, medewerkers en front-officeteam wendbaar maakt, waardoor er beter op de dynamische omgeving en klantwensen ingespeeld kan worden. Dit doe je in een kleine groep met vakgenoten, onder leiding van een ervaren INVK-trainer.

Speciaal voor leidinggevenden die zich bezighouden met klantcontact en klachtenmanagement

Deze bijeenkomst wordt speciaal georganiseerd voor leidinggevenden die zich bezighouden met klantcontact, klachtenmanagement en communicatie, bijv.:

  • Leidinggevenden klachtenmanagement die willen leren hoe zij de front-office van hun organisatie effectiever en adequater om kunnen laten gaan met klachten.
  • Communicatiemanagers die aan de flexibele mindset van zichzelf en de medewerkers van hun afdeling willen werken.
  • Managers klantcontact die de ervaring van de klant willen optimaliseren en zich ervan bewust zijn dat die ervaring valt of staat met de efficiënte en flexibiliteit van verschillende onderdelen van de organisatie.

Leer hoe je je team, afdeling of organisatie wendbaar en flexibel maakt

Tijdens het  Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement leer je onder andere hoe je als leidinggevende;

  • Je team, communicatieafdeling, front-office en organisatie efficiënter en flexibeler maakt, waardoor je beter op klantwensen in kunt spelen.
  • voor de juiste flexibele mindset en cultuur binnen teams zorgt;
  • je zelf aan je flexibele mindset kunt werken;
  • klantervaringen kunt verbeteren, door je wendbaarheid te vergroten.

INVK – Wendbaarheid Methode

De INVK Wendbaarheid Methode focust zich op het efficiënter maken van organisaties, het creëren van de juiste mindset en cultuur binnen teams en het wendbaarder en flexibeler maken van organisaties. De methode wordt in kleine kring behandeld. Je leert bij het INVK van de wetenschap, je tafelgenoten en de INVK-trainer. Je gaat een start maken met de toepassing van deze methode.

Klik hier om je aan te melden voor het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Kitty Doets

Kitty Doets

Waarom schrijven voor INVK zo leuk is? De managementthema's zijn interessant en ik hou ervan om me continu te verdiepen in wat er in verschillende branches speelt. Ik schrijf artikelen voor de blog van het INVK en denk mee over de content op INVK.nl, altijd vanuit het idee om kennisdeling, ook online, te stimuleren.

Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement

Het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement brengt klachtenmanagers, communicatiemanagers en leidinggevenden klantcontact samen. Door middel van trainingen leren zij over uiteenlopende managementthema´s, delen zij hun kennis en verbeteren ze hun leiderschapsvaardigheden. Door jezelf bij dit team van je vakgenoten aan te sluiten, vergroot je je netwerk en zorg je ervoor dat je gedurende het hele jaar up-to-date blijft over nieuw ontwikkelingen op het gebied van klantcontact.

Deel dit artikel:

Gerelateerde blogs

Wat heb jij te leveren aan innovatie in de bouwsector?

Bouw, Innovatieve organisaties

Wat heb jij te leveren aan innovatie in de bouwsector?

Bouwen is altijd in beweging blijvenDe bouw staat nooit stil. Er ...

lees meer >
Een klantcontact team dat het ijzer smeedt als het heet is

Communicatie & Marketing, Succesvolle Teams

Een klantcontact team dat het ijzer smeedt als het heet is

Koud ijzer buigt nietDe afdeling klantcontact wordt niet altijd ...

lees meer >
Hoe zorg je als operationeel manager ervoor dat je team zich goed voelt en succes heeft?

Industrie, Logistiek & Transport, Succesvolle Teams

Hoe zorg je als operationeel manager ervoor dat je team zich goed voelt en succes heeft?

Ga jij fluitend naar je werk?Of misschien nog belangrijker: gaat ...

lees meer >