Onder invloed van (technologische) ontwikkelingen veranderen klantenwensen in een rap tempo. Het wordt steeds belangrijker om daar snel en adequaat op in te spelen. Dit vereist flexibiliteit en een proactieve aanpak. Hoe creëer je die ‘wendbaarheid’? Dit leer je tijdens Het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement
Tijdens het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement op 9 juni 2020 op Landgoed Trompenburgh leer je samen met andere communicatieprofessionals en leidinggevenden klantcontact en klachtenmanagement hoe je je organisatie, medewerkers en front-officeteam wendbaar maakt, waardoor er beter op de dynamische omgeving en klantwensen ingespeeld kan worden. Dit doe je in een kleine groep met vakgenoten, onder leiding van een ervaren INVK-trainer.
Speciaal voor leidinggevenden die zich bezighouden met klantcontact en klachtenmanagement
Deze bijeenkomst wordt speciaal georganiseerd voor leidinggevenden die zich bezighouden met klantcontact, klachtenmanagement en communicatie, bijv.:
Tijdens het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement leer je onder andere hoe je als leidinggevende;
De INVK Wendbaarheid Methode focust zich op het efficiënter maken van organisaties, het creëren van de juiste mindset en cultuur binnen teams en het wendbaarder en flexibeler maken van organisaties. De methode wordt in kleine kring behandeld. Je leert bij het INVK van de wetenschap, je tafelgenoten en de INVK-trainer. Je gaat een start maken met de toepassing van deze methode.
Klik hier om je aan te melden voor het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement
Kitty Doets
Waarom schrijven voor INVK zo leuk is? De managementthema's zijn interessant en ik hou ervan om me continu te verdiepen in wat er in verschillende branches speelt. Ik schrijf artikelen voor de blog van het INVK en denk mee over de content op INVK.nl, altijd vanuit het idee om kennisdeling, ook online, te stimuleren.
Het Landelijk Kennisteam Klantcontact en Klachtenmanagement brengt klachtenmanagers, communicatiemanagers en leidinggevenden klantcontact samen. Door middel van trainingen leren zij over uiteenlopende managementthema´s, delen zij hun kennis en verbeteren ze hun leiderschapsvaardigheden. Door jezelf bij dit team van je vakgenoten aan te sluiten, vergroot je je netwerk en zorg je ervoor dat je gedurende het hele jaar up-to-date blijft over nieuw ontwikkelingen op het gebied van klantcontact.
Als leidinggevende binnen de civiele techniek, ben je niet alleen ...
Als Scrum Master ben je continu bezig om werkprocessen binnen je ...
Opmerkelijk genoeg worden teams binnen bedrijven vaak aan het toeval ...