Hoe kan het dat die ene ZZP´er opdracht na opdracht binnensleept en jij met een net zo goede service moeite hebt om genoeg klanten te werven? Dat kan natuurlijk aan een heleboel zaken liggen, maar één ding dat succesvolle ZZP´ers veelal gemeen hebben is; ze beschikken over een flinke dosis overtuigingskracht. Het fijne is dat je overtuigen kun leren. Het INVK ontwikkelde hiervoor de Convince Methode. Op 4 februari 2020 gaan we tijdens het Landelijk Kennisteam ZZP samen met een kleine groep zelfstandige ondernemers aan de slag met deze methode.
Overtuigingskracht is voor zelfstandige ondernemers ontzettend belangrijk om opdrachten binnen te halen, goede resultaten te boeken uit onderhandelingsgesprekken of bijvoorbeeld krachtige adviezen uit te brengen. Sommige mensen hebben dit van nature, maar voor degene waarvoor dit niet geldt, is het goede nieuws dat dit ook valt aan te leren. Door middel van overtuigingstechnieken kun je zorgen dat je mensen op een fijne, niet opdringerige manier, met je mee krijgt.
De door het INVK ontwikkelde Convince Methode biedt je de praktische handvatten om mensen op een effectieve manier te overtuigen. Eerlijke communicatie en het creëren van duurzame relaties staan binnen de methode centraal. De Convince Methode zorgt ervoor dat jij als zelfstandig ondernemer:
Tijdens het Landelijk Kennisteam ZZP op 4 februari 2020, gaan we dieper in op hoe je als zelfstandig ondernemer mensen op een effectieve manier kunt overtuigen aan de hand van de Convince Methode. Klik hier voor meer informatie over het Landelijk Kennisteam ZZP
Kitty Doets
Waarom schrijven voor INVK zo leuk is? De managementthema's zijn interessant en ik hou ervan om me continu te verdiepen in wat er in verschillende branches speelt. Ik schrijf artikelen voor de blog van het INVK en denk mee over de content op INVK.nl, altijd vanuit het idee om kennisdeling, ook online, te stimuleren.
Als leidinggevende binnen de civiele techniek, ben je niet alleen ...
Als Scrum Master ben je continu bezig om werkprocessen binnen je ...
Opmerkelijk genoeg worden teams binnen bedrijven vaak aan het toeval ...